Scenki biznesowe – fundamenty teoretyczne do egzaminu


Ogłaszamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe rekomendujemy nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:

  • symulacja słownikowa – „Myślenie Zachodu i Wschodu na przykładzie starożytnej Grecji i Chin” i „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego”
  • symulacja kreatywna : „Mogilno: współrzędne czasu historycznego przestrzeń geokulturowa” oraz „Strategia reklamowa firmy produkującej meble dla dzieci”
  • gra lingwistyczna : „Wpływ zajęć fitness na zdrowie i samopoczucie w opinii obserwowanych grup kobiet w województwie lubelskim” oraz Nowe Symulacje i „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku”
  • symulacja językowa – „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka” i „Propaganda medialna w okresie dekady Edwarda Gierka”
  • gra biznesowa – „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie dostępnych tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego” i „Oblicza pamięci w cyklu podolskim Włodzimierza Odojewskiego”
  • symulacja biznesowa : „Włosy jako symbol kultury hipisowskiej lat sześdziesiątych” oraz „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera”
  • gra zespołowa – „Wielkie pustynie Świata” oraz „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego”
  • symulacja menedżerska – „Komunikacja w związku bliskim – partnerskim ” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • zabawa słownikowa : „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” oraz „Wizerunek kobiety w ujęciu Ojców Kościoła”